Geïnteresseerde muzikanten komen kennis maken

dinsdag 17 april 2012 19:30

Op dinsdagavond 17 april waren er verschillende nieuwe gezichten te zien in het orkest van Concordia. De Wijkse Muziekschool gaf haar leerlingen tijdens een projectweek de kans om een week lang workshops te volgen en nieuwe ervaringen op te doen. Men kon er onder andere voor kiezen om een keer mee te spelen in een harmonie-orkest. Verschillende leerlingen gaven zich hiervoor op en namen tijdens de repetitie-avond plaats tussen de orkestleden van Concordia. Er werden verschillende stukken gerepeteerd en het meespelen beviel sommigen zo goed dat zij zich voornamen om hier binnenkort een vervolg aan te geven.

Tevens bood Concordia op dezelfde avond de mensen die op de 1 april grap ('gratis instrumenten') gereageerd hadden de kans om kennis te komen maken. N.a.v. deze actie hebben wij het eerste nieuwe lid reeds mogen verwelkomen. Bent u ook geïnteresseerd in het leren bespelen van een instrument of speelt u al en vraagt u zich of of het spelen in een orkest of slagwerkgroep iets voor u is? U bent van harte welkom om op maandagavond (slagwerkgroep) of dinsdagavond (orkest) even binnen te stappen, naar de mogelijkheden te informeren of zelfs mee te repeteren (in dat laatste geval is het raadzaam om vooraf contact met ons op te nemen zodat wij rekening kunnen houden met uw komst). Heeft u geen eigen instrument, dan kunt u een instrument van de vereniging in bruikleen krijgen.

Kijk voor de locatie, tijden en contactgegevens elders op deze website.