Concordia, daar zit meer dan muziek in!

zondag 10 juni 2012 14:07

Onder deze naam stellen wij ons opnieuw aan u voor. Sinds vorig jaar zijn wij een nieuwe koers ingeslagen: het marcheren heeft plaats gemaakt voor zittende/staande optredens en het oude uniform is vervangen door een moderne outfit. De slagwerkgroep en het orkest spelen in hoofdzaak lichte muziek in plaats van de traditionele marsmuziek. Concordia is omgevormd naar een moderne muziekvereniging en dat laten wij graag zien en horen.

De komende weken valt bij alle inwoners van Wijk bij Duurstede, mits er geen sticker op de brievenbus zit, een flyer op de deurmat. Deze wordt bezorgd door de leden van Concordia. Zij nodigen u uit om kennis te komen maken. Zowel beginnende als gevorderde slagwerkers en blazers kunnen bij ons terecht. Het bezitten van een instrument is geen voorwaarde. Concordia geeft instrumenten in bruikleen.

U ziet de voorkant van de flyer aan de reachtkant van deze website. Heeft u interesse? U vindt de contactgegevens en een contactformulier elders op deze website.