Concordia wint 'Advies op Maat'

donderdag 25 april 2013 16:00

Het Prins Bernhard Cultuurfonds en de Provincie Utrecht hebben de handen ineen geslagen om culturele instellingen te ondersteunen. Dit heeft geresulteerd in het project 'Advies op Maat'. Culturele organisatie konden zich inschrijven om een waardecheque ter waarde van €625,- te winnen, die besteed wordt aan een adviseur van de Sesam Academie. Deze adviseur is een gepensioneerde professional die de organisatie voorziet van advies op diverse gebieden, daar waar de instelling het nodig acht.

Concordia heeft zich aangemeld en bleek één van de twintig gelukkige winnaars. Derhalve was een delegatie van de vereniging afgelopen week welkom tijdens de feestelijke prijsuitreiking in het Provinciehuis te Utrecht. Commissaris van de Koningin en voorzitter van de Utrechtse afdeling van het Prins Bernhard Cultuurfonds Roel Robbertsen reikte de in verenigingsoutfit gestoken (bestuurs-)leden van Concordia de gewonnen waardecheque uit, welke samen met een prachtige bos bloemen richting Wijk bij Duurstede ging.

Tijdens de uitreiking heeft penningmeester Menno Karsenbarg de aanwezigen uit de doeken gedaan waar Concordia advies over in wil winnen. Zo wil de vereniging graag verder moderniseren en is het aantrekken van nieuwe (jeugd-)leden een speerpunt.