Nieuwe voorzitter en vernieuwd bestuur

dinsdag 11 februari 2014 18:14

Dinsdagavond 11 februari heeft de Algemene Ledenvergadering een nieuwe voorzitter gekozen. We bedanken Barry Rigters voor al zijn inzet in de afgelopen jaren. Menno Karsenbarg wensen we veel succes en plezier bij zijn nieuwe taak als voorzitter van Harmonie Concordia.

Daarnaast heeft het bestuur ook afscheid genomen van secretaris Dorien Brokken. Ook zij wordt hartelijk bedankt voor al haar inzet en de kilometers notulen die zij heeft geschreven. Met een lekkere fles en een mooie bos bloemen zwaaiden wij deze twee toppers uit.

We zijn verheugd dat we ook twee nieuwe leden in het bestuur mochten verwelkomen. Links op de foto Peter Kroon en daarnaast Louis Wolswijk. Deze twee heren heten wij van harte welkom om het bestuur te komen versterken!