Voorjaarsconcert 2 april 2016

zondag 07 februari 2016 19:58

Op zaterdag 2 april zal Harmonie Concordia haar jaarlijkse voorjaarsconcert geven. Dit zal niet in het gemeentehuis plaatsvinden zoals u gewend bent, maar in het Revius Lyceum aan de Remus 4 in Wijk bij Duurstede (aanvang 20.00 uur, zaal open 19.30 uur).

Het harmonieorkest staat onder leiding van onze nieuwe dirigent Ruud van de Laar. Deze jonge, enthousiaste dirigent staat sinds afgelopen zomer voor het orkest.

Tijdens het concert zullen wij een zeer divers programma ten gehore brengen. Zo brengen wij onder anderen een ode aan Ramses Shaffy, spelen muziek uit de film The Mask of Zorro en de musical Jesus Christ Superstar. Voor de liefhebbers van marsen is er The Lights of Europe en als afsluiting van ons jubileumjaar zal het speciaal voor Concordia geschreven stuk Concordia Vivat nogmaals te horen zijn. Naast deze stukken zal nog een aantal andere stukken te horen zijn. Kom luisteren en laat u verrassen!

Ook zal onze slagwerkgroep te zien en horen zijn. Zij brengen diverse swingende stukken ten gehore onder de bezielende leiding van Martin van Werkhoven. Zo passeren drumsolo's van Phill Collins de revue en wordt de bekende 'Bongo Song' van het Safri Duo gespeeld.

De kaartverkoop start op 1 maart. Kaarten kosten €7,50 (donateurs €5,00) U kunt tijdens winkelopeningsuren kaarten kopen bij Van Eck & Rigters Mode , Veldpoortstraat 8 in Wijk bij Duurstede  (maandag gesloten, gelieve contant te betalen). De overgebleven kaarten zijn ‘aan de deur’ te koop bij het Revius op 2 april.