Reunieconcert en open repetities

woensdag 19 oktober 2016 21:36

Op zaterdag 29 oktober vindt er een bijzonder optreden plaats. Ruim twintig oud-leden van onze 116 jaar oude vereniging repeteren overdag mee met het orkest en de slagwerkgroep. ’s Avonds treden we met elkaar op van 19.30 tot 20.30 uur in het Wijkse Revius. De toegang is gratis en na afloop is er ruim de tijd voor een hapje en een drankje.

Verder vinden er de komende weken open repetitie avonden plaats. De ideale mogelijkheid om te komen kijken en luisteren hoe het is om muziek te maken in een enthousiaste groep. Mee repeteren is uiteraard ook mogelijk. Op die manier kunt u ondervinden hoe afwisselend en eigentijds het repertoire van het orkest en de slagwerkgroep is. Het spelen van marsmuziek, marcherend op straat is al een tijd niet meer aan de orde.

Op 31 oktober en 7 november heet de slagwerkgroep u van harte welkom van 20.00 tot 22.00 uur. Bij het orkest staat de deur open op 1 en 8 november van 19.30 tot 21.45 uur. We repeteren in het Muziektheater in de Rijnstraat (ingang aan de kant van het Walplantsoen). U kunt vrij binnen lopen op de genoemde data, maar als u mee wilt spelen, is het raadzaam om dat te melden per e-mail via info@harmonie-concordia.nl of telefonisch via 06 43004081.