Nieuwe jaar goed begonnen

zondag 13 januari 2013 17:05

De slagwerkgroep van Concordia kon op de eerste repetitieavond van 2013 gelijk aan de bak. Op uitnodiging van de gemeente Wijk bij Duurstede verzorgde zij een optreden tijdens de nieuwjaarsreceptie in het gemeentehuis. De receptie was voor inwoners en organisaties niet alleen bedoeld om het nieuwe jaar in te luiden. Het was tevens de eerste kennismaking met de nieuwe burgemeester, de heer Tjapko Poppens.

De slagwerkgroep voelde zich vereerd dat zij om 21.00 uur vier stukken ten gehore mocht brengen, ter afsluiting van de receptie. Na het optreden maakten de leden nog even kennis met de burgemeester.

Het orkest heeft inmiddels haar eerste repetitie er op zitten. De hele vereniging, slagwerkgroep en orkest, gaat zich nu volledig richten op de voorbereidingen voor het jaarlijkse concert op 16 maart 2013. Plaats van handeling is de raadzaal van het gemeentehuis in Wijk bij Duurstede. Aanvang 20.00 uur.