Oude uniformen op weg naar Polen

zondag 24 februari 2013 23:23

Sinds enkele jaren is Harmonie Concordia afgestapt van het marcheren op straat. Een traditioneel uniform was door die beslissing niet meer gewenst en dus bleven we zitten met tientallen uniformen. Hoewel de kledij al zo’n twintig jaar oud is, vonden we het zonde om de overbodig geworden spullen weg te gooien De merendeel verkeert immers nog in goede staat. Het bestuur kwam in contact met de ‘Stichting Steun Kinderen in Polen’ en een match was snel gemaakt. De vrijwilligers van de stichting, die gevestigd is in Nieuwegein, vertrekken binnenkort naar Polen o.a. om een goede bestemming voor de broeken, jassen en hoofddeksels van Concordia te zoeken. Een duurzame oplossing die naar verwachting in Polen dankbaar ontvangen zal worden.

Meer informatie over de Stichting Steun Kinderen in Polen op www.poolsetoeter.nl