Weg met Concordia!

donderdag 07 maart 2013 10:18

Een demonstratie tegen het voortbestaan van Harmonie Concordia zou een passend vervolg zijn na deze kop. Niets is echter minder waar! Wij nodigen u uit om met ons weg te gaan. Op reis wel te verstaan. Op zaterdag 16 maart geven ons orkest en de slagwerkgroep namelijk het jaarlijkse voorjaarsconcert in de raadszaal van het gemeentehuis te Wijk bij Duurstede.

Bij dit concert is gekozen voor het thema reizen. Het concert vormt een reis die voert langs mooie plekken als onder andere het Griekse eiland Lesbos, de Russische hoofdstad Moskou en schilderachtige Zwitserse bergen. Vergeet uw duikbril niet, want we gaan de zee over naar Engeland. Ook zullen we de Verenigde Staten van Amerika doorkruisen langs de staten Tenessee en New York en ook het continent Afrika zal zeker niet ongehoord blijven.

Orkestdirigent Andries Faber zal tijdens het concert het dirigeerstokje tijdelijk overdragen aan Martin van Werkhoven, om hem de gelegenheid te geven uw reisleider te zijn tijdens het optreden van de slagwerkgroep. Zij zullen onder andere een werk van de hand van de instructeur zelf spelen en zij nemen u mee naar het Zuid-Amerikaanse carnaval.

Als we weer bijna veilig thuis zijn, mogen de voetjes nog van de vloer. Een gelegenheids-Rock ’n’ Rollformatie zal Concordia ondersteunen bij de swingende apotheose van dit heerlijke avondje uit!

Het concert begint om 20:00 uur, de deuren staan vanaf 19:30 uur voor u open. Onderweg zullen u tevens loten aangeboden worden voor een verloting met mooie prijzen. Uw plekje in de zaal reserveren is aan te raden gezien de uitverkochte zaal van vorig jaar. De entreeprijs bedraagt € 5,- (voor donateurs € 2,50) en kaarten kunnen worden gereserveerd via info@harmonie-concordia.nl of telefonisch via 0343-756831 of 0343 750225.