Zonnig slagwerkfestival in Everdingen

zaterdag 08 juni 2013 22:12

De slagwerkgroep van Concordia kijkt terug op een geslaagde dag in Everdingen, waar muziekvereniging 'Door Eendracht Sterk' een slagwerkfestival organiseerde. Er was een afwisselend programma, dat varieerde van traditionele drumbands tot moderne slagwerkgroepen en malletbands. De deelnemende groepen kwamen, naast Concordia, uit Everdingen, Deil, Benschop, Rumpt, Cothen en Hagestein. Allen waren het erover eens dat het een geslaagd evenement was, wat mogelijk in de toekomst een vervolg krijgt bij één van de verenigingen. Het enthousiaste optreden van Concordia werd erg gewaardeerd, wat o.a. resulteerde in enkele contacten over mogelijke nieuwe optredens.

Op 15 juni zijn de slagwerkers van Concordia weer te zien, maar dan dichter bij huis. Tijdens de rommelmarkt bij de Grote Kerk op de Markt worden tussen 11.00 en 14.00 uur diverse optredens verzorgd.

Kijk in het media album voor een uitgebreid fotoverslag van het slagwerkfestival in Everdingen.