Kaartverkoop Voorjaarsconcert start 8 maart

woensdag 01 maart 2017 22:18

Het voorjaar is in aantocht en dat betekent traditioneel dat wij ons opmaken voor ons jaarlijkse Voorjaarsconcert. Op zaterdag 1 april, op de dag dat we 117 jaar oud worden, presenteren het blaasorkest en de slagwerkgroep zich vanaf 20.00 uur in het Wijkse Revius.

Het orkest staat sinds 1,5 jaar onder leiding van dirigent Ruud van de Laar. Een geslaagde samenwerking, waar bovendien nog steeds groei in zit. Dit laat het orkest horen tijdens een veelzijdig programma, met o.a. popmuziek (Coldplay, Amy Winehouse), filmmuziek (The Godfather) en musical (Les Misérables). Ook een traditionele mars ontbreekt natuurlijk niet. De leiding van de slagwerkgroep is in de vertrouwde handen van Martin van Werkhoven. De groep levert weer op geheel eigen wijze een bijdrage aan het concert.

Vanaf 8 maart zijn kaarten in de voorverkoop verkrijgbaar bij Van Eck & Rigters Mode op de Veldpoortstraat 8 (op maandag gesloten). Kaarten kosten €7,50. Donateurs betalen €5,00. De resterende kaarten zijn op 1 april ‘aan de deur’ te verkrijgen bij het Revius.