Piet Boonman sr. erelid

dinsdag 26 april 2011 18:41

Na liefst 43 jaar lidmaatschap nam Piet Boonman senior afscheid van Harmonie Concordia. Het voorjaarsconcert op 20 maart was zijn laatste optreden. Piet was niet alleen sinds 1967 lid, hij vervulde in zijn tijd bij Concordia ook tientallen jaren een bestuursfunctie en was tevens op allerlei andere vlakken actief binnen de vereniging. Totdat hij een aantal jaren terug de voorzittershamer overdroeg aan Barry Rigters, was Piet voor vele Wijkenaren hét gezicht van Concordia. Genoeg redenen dus om tijdens de repetitie avond op 26 april even stil te staan bij zijn vertrek.

Piet ontving niet alleen een mooi geschenk van de leden en de vereniging, hij kreeg tevens te horen dat de algemene ledenvergadering er unaniem mee ingestemd had om hem te benoemen tot erelid van Harmonie Concordia. Op die manier blijft hij op afstand toch betrokken bij de vereniging. Onder het genot van een hapje en een drankje werd de repetitie avond feestelijk afgesloten.