Lid worden

Bent u enthousiast geworden over Concordia? Hier volgt de belangrijkste informatie over het lidmaatschap van de vereniging.

Beginnende muzikanten volgen via Concordia lessen bij de Wijkse Muziekschool. De vereniging draagt bij aan de kosten hiervan. Voor slagwerkinstrumenten hebben wij onze eigen docent binnen de vereniging. Concordia biedt haar leerlingen de mogelijkheid een hafabra-diploma van de KNMO te behalen.

De wekelijkse repetitieavond van het orkest is op dinsdag van 19.30 uur tot 21.45 uur. De slagwerkgroep repeteert op maandag van 19.30 uur tot 21.30 uur. Wanneer u het niveau van het orkest of de slagwerkgroep bereikt hebt, kunt u ons vergezellen op deze muzikale en gezellige avond.

Kosten
De contributie voor orkest en slagwerkgroep is gelijk. Leden die een opleiding volgen bij Concordia, betalen daarnaast ook lesgeld. Heeft u een instrument van de vereniging in bruikleen, dan betaalt u een bijdrage voor het onderhoud van het instrument.

Overzicht contributie tot 21 jaar vanaf 21 jaar
Contributie per kwartaal  € 56,75  € 56,75
Eigen bijdrage onderhoud leeninstrument per kwartaal  € 5,00  € 5,00
Lesgeld per les € 5,30 € 6,40

De bovengenoemde bedragen kunnen jaarlijks veranderen (bovenstaande bedragen zijn van 2023).

Bondsgeld eenmalig € 12,20 per jaar (prijspeil 2023, wordt jaarlijks aangepast).

Aanmelden of gegevens wijzigen
Nieuwe leden kunnen contact opnemen via de gegevens die op de contactpagina te vinden zijn.

Leden kunnen wijzigingen doorgeven of het lidmaatschap opzeggen via de gegevens op de contactpagina. De opzegtermijn van het lidmaatschap is 1 maand. De opzegtermijn van lessen via de Muziekschool van Tom van Ginkel is 3 maanden.