'Concordia in Concert met...' succesvol muzikaal feest

zaterdag 07 juli 2018 17:20

Op zaterdag 7 juli vond 'Concordia in Concert met...' plaats. Op de Markt ontvingen we een aantal muzikale vrienden: Vrouwenkoor Eigen Wijs, de Saint Anthony Pipe Band en de Jos van den Hoven Band. We kijken terug op een mooie, feestelijke en muzikale avond. Het weer zat mee, de Markt stond vol en het publiek genoot van de verschillende samenwerkingen en het programma van Concordia zelf.

'Concordia in Concert met...' smaakt absoluut naar meer, maar we denken erover om er een evenement van te maken dat om het jaar plaatsvindt. Om diverse redenen is het niet haalbaar om er een jaarlijkse traditie van te maken.

Des te meer redenen om nog even na te genieten aan de hand van de foto's in het media album elders op deze site. Met dank aan fotografe Ankie Meutgeert.