Welke ervaren drummer komt ons versterken?

woensdag 22 januari 2020 19:56

Uw mooie muziekvereniging Concordia groeit zowel op muzikaal gebied maar trekt ook steeds meer leden aan. En daardoor kom je om het evenwicht te behouden soms op specifieke plekken toch weer iemand te kort. En dat is nu bij Concordia het geval. Om de samenstelling van het orkest in evenwicht te brengen hebben wij behoefte aan een extra drummer. Bij invulling hiervan kunnen de slagwerkpartijen ook in de volle omvang worden uitgevoerd. Dus ben jij die ervaren drummer neem contact op met ons of kom eens kijken op een repetitieavond. Op dinsdagavond repeteren wij in het muziektheater aan de Rijnstraat en de andere contactgegevens kun je op de site www.harmonie-concordia.nl. Slagwerkers of aan komende slagwerkers kunnen we natuurlijk ook altijd gebruiken om onze slagwerkgroep verder uit te bouwen. Dus ben net begonnen of zelfs dat niet dan kun je ook bij ons terecht om in de slagwerkgroep je partij meet te spelen. Deze groep oefent op maandag avond. De andere contact gegevens zijn hetzelfde.
Eerder kon u in deze krant al lezen over het feit dat Concordia dit jaar een jubileum te vieren heeft. De voorbereidingen voor weer een weergaloos concert zijn in volle gang. Veel wil de vereniging hier nog niet over kwijt. Hierover hopen we op een later moment wat meer te kunnen vertellen. Maar de datum is al wel bekend. Dus iedereen kan al wel vast de 11e juli in zijn agenda vermelden. Dan kun u ook zien hoe deze vereniging weer beter en mooier is geworden. Dus in ieder geval tot 11 juli a.s..