Martin van Werkhoven 12,5 jaar instructeur slagwerkgroep

maandag 07 maart 2022 13:26

Begin maart was het 12,5 jaar geleden dat Martin van Werkhoven aan de slag ging als instructeur bij de slagwerkgroep van Concordia. Nu de repetities weer in volle gang zijn en de Corona maatregelen zijn losgelaten, kon er feestelijk bij worden stilgestaan. De groep, inclusief een aantal oud-leden, trakteerde Martin op een hapje en een drankje. Vanuit het bestuur klonken er mooie woorden en deze werden uiteraard aangevuld met een cadeau.

Nog steeds met veel plezier, zo gaf hij aan, heeft Martin de leiding over de slagwerkgroep. Tevens verzorgt hij de individuele lessen van de slagwerkers. De grote uitdaging voor de komende periode is om de groep, na twee moeilijke jaren met veel beperkingen, aan te vullen met nieuwe slagwerkers. Daarvoor is de blik nu weer vol op de toekomst gericht.