Wordt u ook donateur?

maandag 07 november 2022 09:41

Wordt u ook donateur van Muziekvereniging Concordia?
Wij zijn al ruim 122 jaar actief in Wijk bij Duurstede. Een bijzonder jubileum in 2025 lijkt misschien dichtbij, maar we staan voor een flink aantal uitdagingen, waaronder op financieel gebied. Draagt u onze vereniging een warm hart toe? Met een financieel steuntje in de rug zorgt u ervoor dat wij onze toekomstplannen kunnen blijven realiseren.

Uw bijdrage, voor welk bedrag dan ook, kunt u overmaken op rekeningnummer NL03 RABO 0346 6560 79 t.n.v. Harmoniegezelschap Concordia.

Nieuwe muzikanten
Daarnaast verwelkomen we ook heel graag nieuwe muzikanten. Voor een gezonde toekomst is het aanvullen van de huidige bezetting van blazers en slagwerkers onmisbaar. Neem een kijkje op deze website voor de mogelijkheden.

Vernieuwde naam
Wist u trouwens dat we de naam Muziekvereniging Concordia past sinds kort gebruiken? Als vereniging zo oud worden, kan alleen door met de tijd mee te gaan. We zijn bijzonder trots op onze historie, maar willen graag dat u bij het horen van onze naam in de eerste plaats denkt aan de vereniging die wij anno 2022 zijn. Vandaar ‘muziekvereniging’ in plaats van ‘harmonie’.

Deze naam laat zien dat er muziek in onze vereniging zit. Letterlijk en figuurlijk. Ook belangrijk: we marcheren niet meer op straat en hebben een veel breder repertoire dan traditionele harmoniemuziek. We spelen allerlei muziekgenres. Tot popmuziek aan toe. ‘Muziekvereniging’ past daar beter bij, vinden wij.

Komende optredens
Zien we u dit jaar bij één van onze gratis optredens?

Pepernotenconcert.
Zondag 27 november van 14.30 tot 15.30 uur.
Calypso Theater op de Markt in Wijk bij Duurstede.
Het orkest wisselt Sinterklaasmuziek af met en andere nummers. Leuk voor het hele gezin!

Kerstsamenzang.
Zaterdag 24 december vanaf 19.30 uur.
Grote Kerk op de Markt in Wijk bij Duurstede.
Het orkest zorgt voor de muzikale ondersteuning van het programma.

Bij vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen per e-mail: info@harmonie-concordia.nl of telefoon: 06 53 32 85 89 (voorzitter Henk van Slooten).