Pepernotenconcert 26 november (Sinterklaas komt ook)

dinsdag 31 oktober 2023 21:03

Wisten jullie dat Sinterklaas naast pepernoten ook erg van muzieknoten houdt? Gelukkig hebben we in Wijk de mensen van Concordia die hier wel raad mee weten. Op zondag 26 november geven ze een Pepernotenconcert en je bent van harte welkom om te komen luisteren, kijken en natuurlijk heel hard mee te zingen. Er zijn mooie kleurplaten en lekkere pepernoten aanwezig en wie weet komt Sinterklaas zelf ook een kijkje nemen.
Naast veel bekende Sinterklaasliedjes komen er ook andere bekende stukken voorbij, waaronder het vliegerlied, Pippi Langkous en Kabouter Plop.
Heeft dirigent Ruud dit jaar zijn best gedaan om het orkest de liedjes te leren, of zou hij in de zak mee naar Spanje moeten? Kom het op 26 november om 15.00 uur zelf beluisteren in het Calypso Theater aan de Markt!