Uw steun is goud waard; word donateur

donderdag 14 november 2019 20:49

Uw steun is goud waard; word donateur
Draagt u cultuur in Wijk bij Duurstede een warm hart toe? En geniet u ook zo van de muziek die wij met onze vereniging al bijna 120 jaar ten gehore brengen? Word dan donateur! Iedere bijdrage is welkom.
Mede dankzij donaties kunnen wij optredens tot uitvoering brengen en een breed publiek laten genieten van zeer divers repertoire. We zouden u dan ook erg dankbaar zijn voor uw bijdrage. U kunt uw donatie overmaken op onderstaand rekeningnummer. Het is fijn als u uw naam en adres bij de overschrijving vermeldt. Wij kunnen u dan bedanken voor uw steun en u uitnodigen voor onze concerten.

(Nieuw) rekeningnummer NL03 RABO 0346 6560 79 t.n.v. Harmonie Concordia Wijk bij Duurstede.
Donateurs zijn voor ons wat dat betreft onmisbaar. Met uw steun kunnen wij veel verschillende zaken bekostigen en het bestaan van onze mooie vereniging garanderen. Wij willen blijven bestaan en een plek bieden voor muzikanten om samen te spelen.

Wat doen we met uw donatie?
Met donaties kunnen we een hoop bewerkstelligen, zoals onder andere:
* Het onderhouden en opknappen van instrumenten
* Het aanschaffen van nieuwe instrumenten
* Het tot uitvoering brengen van optredens
* Het aanschaffen of huren van bladmuziek
* Het bekostigen van onze huisvesting
Uw donateurschap wordt enorm op prijs gesteld.
Wist u trouwens dat er nog meer manieren zijn om bij te dragen aan onze vereniging?
· Zo zijn we naar u op zoek als u een blaas- of slagwerkinstrument bespeelt of wilt leren bespelen. Loop eens binnen tijdens de repetities in het Muziektheater (Rijnstraat 3) Slagwerkgroep maandag 20.00-22.00 uur / Orkest dinsdag 19.30-21.45 uur.
· U kunt ons ook steunen door oud papier te brengen. Elke derde zaterdag van de maand staat de container tot 13.00 uur bij de Vikinghal. De volledige opbrengst gaat naar onze vereniging.
Alvast bedankt voor uw steun en tot ziens tijdens één van onze optredens!
Leden en bestuur Harmonie Concordia