Primeur: slagwerkgroep in het nieuw

zaterdag 04 juni 2011 14:30

Tijdens Jazz by Duurstede beleefde de slagwerkgroep van Harmonie Concordia een bijzondere primeur. De groep gaf een optreden voor de Open Hof en deed dat in een volledig nieuwe outfit. De zwarte kledij met rode accenten zorgde voor een uitstraling die prima aansloot bij het evenement Jazz by Duurstede.

Onlangs besloot de vereniging te stoppen met het traditionele marcheren op straat en op zoek te gaan naar passende, eigentijdse kleding. In nieuwe de kledingvoorschriften is er ruimte voor de leden om een eigen invulling te geven aan het zwart met rood. Waar de slagwerkers de primeur hadden tijdens Jazz by Duurstede, is op 19 juni ook het orkest voor het eerst te zien in de nieuwe stijl. Dit zal zijn tijdens het optreden op de Dag van de Blaasmuziek bij het kasteel in Wijk bij Duurstede.

Meer foto's in het media-album.